To niewiarygodne, ale minęło już 26 lat, odkąd ukazała się pierwsza gra z serii „Warcraft”. Tak, to prawda. Minęło ponad ćwierć wieku. I podczas gdy jedno pokolenie pamięta pierwsze kroki tego wszechświata, drugie zostało pochłonięte przez „World of Warcraft”. Obie generacje w tym roku mają szansę poznać punkt zwrotny tej serii, czyli nowe wydawnictwo „Warcraft III: Reforged”. Jest to remaster oryginalnej gry, dzięki czemu ma lepszą grafikę i bardziej dostrojone sterowanie. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Ciebie interesujące fakty z rozwoju każdej serii gier. Niezależnie od tego, czy jesteś po stronie Przymierza czy Hordy, mamy nadzieję, że nasz przegląd ciekawych faktów wzbudzi w Tobie pragnienie, aby dać szansę nowemu remasterowi.
Warcraft: Orcs & Humans
Jak powiedzieliśmy we wstępie, gra wideo „Warcraft: Orcs & Humans” została wydana po raz pierwszy w 1994 roku (dla Mackinstosha w 1996 roku). Wszystko zaczęło się od tej gry i narodziło się zupełnie nowe uniwersum, które kilka lat później zdominowało świat gier komputerowych swoimi historiami i postaciami. Być może nie wiesz, że ta gra nie miała skryptu! Dialogi w grze powstały podczas improwizacji w studio nagrań. Jeśli więc zastanawiałeś się kiedyś, czy dla sukcesu gry konieczne są dobre dialogi i wciągające historie, to Warcraft właśnie odpowiedział na to pytanie. 😊
Warcraft II: Tides of Darkness
Kolejna część została wydana na przełomie 1995 i 1996 roku. W 1997 roku Blizzard przekazał wyłącznie prawa do programowania i dystrybucji wersji konsolowej of Electronics Arts, co ułatwiło wydawanie gier na Playstation i Sega Saturn, czego wcześnieł brakowało wielu graczom. Naprawdę jest. A dlaczego jest tak wyjątkowy fakt? Ponieważ Blizzard działa obecnie dla Activision, która jest mniej więcej konkurencją Electronic Arts. Biorąc pod uwagę, że przyszłość Blizzarda w ramach Activision wygląda dość świetlanie, interesujące byłoby wiedzieć, co będzie dalej, jeśli współpraca z EA nie zakończy tej serii ale będzie kontynuowana jak do tej pory.
Warcraft III: Reign of Chaos
Być może najsłynniejsza gra z początkowej trylogii została wydana w 2002 roku i została zaplanowana z wyprzedzeniem. Albo nie? Trzecia gra nosiła nazwę „Warcraft Adventures: Lord of the Clans” i miała opowiadać tylko historię Thralla. Ale na koniec została włączona do ostatecznej wersji gry. Ale to nie wszystko. Po tym, jak kierownictwo firmy odmówiło kontynuowanie prac nad pierwszą grą z powodu jej niskiej jakości, twórcy wpadli na pomysł gry o nazwie „Warcraft Legends”, która miała być opowiadana w trzeciej osobie i obyć się bez żadnej konstrukcji ani strategii (jak to było w zwyczaju w serii wcześniej). Nawet ten plan nie zadziałał, mimo że gra była już w fazie rozwoju. Jednak jeg podstawowa struktura została zastosowana w Warcraft III.
World of Warcraft
W końcu fani serii zobaczyli zmiany w ustalonym stylu strategicznym w 2004 roku, kiedy pojawił się MMORPG World of Warcraft. Nie ma potrzeby przedstawiania jej szczegółowo – gra jest nadal aktywna i prawdopodobnie wszyscy o niej słyszeli. To, co Ci chcemy przekazać, jest bardziej ekskluzywne. Zostało to ujawnione zaledwie miesiąc temu, kiedy Jeff Kaplan (obecnie główny projektant Overwatch) opublikował specjalny świąteczny stream na twitch.tv. Wyjawił, że podczas gdy wciąż pracował nad World of Warcraft, programiści mieli za zadanie przedstawić swoją pracę kierownictwu. Tak więc stworzono „demo”, aby pokazać wszystkie ważne aspekty gry, ale zaledwie kilka minut przed prezentacją serwery gry uległy awarii i programiści musieli improwizować praktycznie z ekranu początkowego, gdzie z samej gry nic nie było widać. Musimy im podziękować za ich wysiłki, ponieważ gdyby improwizacja nie była tak świetna, nigdy nie zobaczylibyśmy tej gry na własne oczy.
Naszym celem jest sprawić, by przestrzeń, w której mieszkasz i pracujesz, była jak najpiękniej urządzona! Mamy nadzieję, że nasze pomysły wykorzystujące do dekoracji fototapety, plakaty i obrazy, będą dla Ciebie ciekawym źródłem inspiracji. Staramy się, żebyś w 100% był zadowolony z naszych produktów.
Jako Posters.pl jesteśmy na rynku od 1999 roku i stopniowo staliśmy się jednym z największych sprzedawców plakatów, obrazów licencyjnych i upominków w Republice Czeskiej i całej Europie. Posiadamy szeroką gamę plakatów z filmów, gier i sportu we wszystkich rozmiarach. A także ogromny wybór prezentów dla zagorzałych fanów Gwiezdnych Wojen, Harry'ego Pottera, komiksów lub całej rodziny Warner Bros. Kubki, figurki, puzzle i ubrania to najlepsze prezenty dla każdego, bez względu na wiek czy zainteresowania. Ale jeśli jesteś raczej fanem aranżacji wnętrz to idealnie trafiłeś! Posiadamy własne drukarki, dlatego codziennie produkujemy fototapety, grafiki, fotografie i reprodukcje dzieł sztuki i wysyłamy je do ponad 25 krajów.
Kontakt:
E-mail: info@europosters.eu
Tel.: +420 210 440 210 (czeski lub angielski)
Poniedziałek – Piątek ǀ 7:00–17:00
© 1999–2024 Europosters. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Rejestrując się zgadzasz się z naszą polityka prywatności..