We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na wybrane dekoracje ścienne ZYSKAJ KOD RABATOWY

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Nie musisz już wahać, czy zamówić wybrany przedmiot. Jeżeli nie spełni Twoicj oczekiwań po prostu odeślesz go z powrotem a my zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy na inny.

Jak złożyć reklamację?

W przypadku składania reklamacji należy wypełnić odpowiedni formularz lub skontaktować się z nami bezpośrednio, wysyłając wiadomość na adres e-mail info@europosters.eu.

Złóż reklamację

Podaj nam:

  • Numer zamówienia – znajdziesz go w wiadomości e-mail lub na swoim koncie.
  • Stan uszkodzonego towaru – prosimy o załączenie zdjęć potwierdzających uszkodzenia.
  • Jak chcesz, żebyśmy rozwiązali problem – zwrot pieniędzy lub wymiana towaru na nowy.

W jakich sytuacjach można dokonać reklamacji towaru?

1/ Towary lub paczka uległy uszkodzeniom podczas transportu

Jeśli podejrzewasz, że zamówione przez Ciebie produkty mogły zostać uszkodzone podczas transportu, wyślij nam wiadomość e-mail wraz ze zdjęciami uszkodzonych towarów lub paczki w ciągu 48 godzin od jej doręczenia. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania. Niestety, jeśli zgłoszenie wyślesz po upływie tego terminu, nie będziemy w stanie złożyć reklamacji w firmie kurierskiej. Nie musisz nam odsyłać uszkodzonych towarów.

2/ Towary niskiej jakości lub zły rozmiar

Jeśli otrzymany towar jest niskiej jakości, wydruk jest rozmazany albo otrzymałeś/-aś produkt w niepoprawnym rozmiarze, prześlij nam zdjęcie ukazujące wadę na nasz adres e-mail. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania. Nie musisz nam odsyłać reklamowanych towarów.

3/ Nieprawidłowe lub brakujące towary

Przesyłka jest niekompletna? Otrzymałeś/-aś inny produkt niż ten wskazany w zamówieniu? Przede wszystkim przepraszamy za wszelkie związane z tym niedogodności. Prześlij nam zdjęcie otrzymanych towarów na nasz adres e-mail. Niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą, by ustalić dalsze działania.


Jak zwrócić towar?

Nie zadowala Cię jakość towaru? Produkt ostatecznie Ci się nie spodobał i chciał(a)byś go zwrócić? Nie ma problemu!

1/ Najprostszy sposób: dokonaj zwrotu online za pomocą formularza Retino

Aby dokonać zwrotu za pomocą formularza Retino, wystarczy zaledwie kilka kliknięć. To też ułatwi nam przetwarzanie Twojego zwrotu. Na przykład łatwiej będzie nam ustalić, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka.

2/ Jeśli nie chcesz skorzystać z formularza online i dokonać zwrotu „na własną rękę", skorzystaj z formularza zwrotu. To znacznie ułatwi cały proces.

Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.

Formularz możesz wypełnić online i wysłać na adres e-mail info@europosters.eu wraz informacją, jakie towary zwracasz. Formularz możesz również wydrukować, wypełnić ręcznie i dołączyć do przesyłki zwrotnej.

Zapakuj nieuszkodzone towary do oryginalnego opakowania, umieść je w kartonie. Etykietę wygenerowaną przez firmę kurierską przyklej w widocznym miejscu. Przesyłkę wyślij na adres naszego magazynu:

EUROPOSTERS, s. r. o.
Žďár nad Metují 139
549 55
Republika Czeska

O otrzymaniu przez nas zwróconych towarów powiadomimy Cię mailowo. Jeżeli wybrałeś/-aś opcję zwrotu środków, pieniądze otrzymasz w ciągu 14 dni od przyjęcia zwróconego towaru przez nasz Dział Obsługi Klienta. W innym przypadku znajdziemy alternatywne rozwiązanie.

Jeśli otrzymałeś/-aś uszkodzony towar, powyżej znajdziesz informacje o tym, jak złożyć reklamację.


Uwaga:

  1. Jeśli zwrócisz towar w ciągu 14 dni, otrzymasz zwrot pieniędzy za zamówienie oraz za najtańszą opcję wysyłki do kraju docelowego. Po upływie 14 dni będziemy mogli Ci zwrócić wyłącznie pieniądze za zakupione produkty. Koszty wysyłki będziesz musiał/-a pokryć sam(a).

  2. Towary wykonywane na zamówienie nie podlegają zwrotom. Informację tę znajdziesz również na naszej stronie bezpośrednio przy produktach, których to dotyczy. Towary te podlegają reklamacji wyłącznie w przypadku ewidentnego błędu w druku lub uszkodzenia wynikłego z naszej winy. Do tego typu towarów należą:
  • Własne zdjęcia drukowane na papierze fotograficznym lub płótnie,
  • Wyprodukowane przez nas produkty oznaczone tagiem „PREMIUM QUALITY" (wydruki na papierze fotograficznym, płótnie czy fototapecie),
  • Oprawianie na zamówienie.

Więcej informacji znajdziesz w zakładce Zasady i warunki.

 



» przeczytaj wszystkie opinie

Posters.plTworzę swój świat

Jako Posters.pl jesteśmy na rynku od 1999 roku i stopniowo staliśmy się jednym z największych sprzedawców plakatów, obrazów licencyjnych i upominków w Republice Czeskiej i całej Europie. Posiadamy szeroką gamę plakatów z filmów, gier i sportu we wszystkich rozmiarach. A także ogromny wybór prezentów dla zagorzałych fanów Gwiezdnych Wojen, Harry'ego Pottera, komiksów lub całej rodziny Warner Bros. Kubki, figurki, puzzle i ubrania to najlepsze prezenty dla każdego, bez względu na wiek czy zainteresowania. Ale jeśli jesteś raczej fanem aranżacji wnętrz to idealnie trafiłeś! Posiadamy własne drukarki, dlatego codziennie produkujemy fototapety, grafiki, fotografie i reprodukcje dzieł sztuki i wysyłamy je do ponad 25 krajów.


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (czeski lub angielski)

Poniedziałek – Piątek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Top