We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?

Reklamacje i zwroty

 

Twoja satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Nie musisz już wahać, czy zamówić wybrany przedmiot. Jeżeli nie spełni Twoicj oczekiwań po prostu odeślesz go z powrotem a my zwrócimy Ci pieniądze lub wymienimy na inny.

Skorzystaj z naszego systemu zgłoszeń gwarancyjnych lub wykonaj poniższe czynności.


 

100%
Gwarancja 100% satysfakcji

Jak postępować przy zwrocie towaru:

W jakich sytuacjach możesz zwrócić towar?

1) Przedmioty uszkodzone w czasie transportu

Jeżeli uważają Państwo, że towar został uszkodzony w czasie transportu, prosimy jak najszybciej wysłać zdjęcia paczki i uszkodzonego towaru na adres mailowy info@europosters.eu. Mail musi być wysłany w ciągu 48 godzin od odebrania przesyłki. Maile wysłane po tym terminie nie będą rozważane. Po otrzymaniu maila ze zdjęciami i numerem zamówienia skontaktujemy się z Tobą z dalszymi informacjami. Nie musisz odsyłać do nas uszkodzonego towaru.

 

2) Przedmioty uszkodzone w okresie 24 miesięcy od zamówienia

Jeżeli zamówiony towar ulegnie uszkodzeniu na przykład przez światło słoneczne możesz wysłać nam zdjęcie przedmiotu wraz z numerem zamówienia na adres mailowy info@europosters.eu. Skontaktujemy się z Tobą z dalszymi informacjami. Okres gwarancji nie obejmuje usterek spowodowanych nieostrożnym obchodzeniem się lub uszkodzeniami mechanicznymi.

 

3) Towar nie spełnił Twoich oczekiwań

Może okazało się, że zamówiony przedmiot nie pasuje kolorystycznie lub stylem do Twojego mieszkania. Nie jest to żaden problem. Prosimy o odesłanie towaru a my zwrócimy jego wartość. Jeśli zdecydujesz się zwrócić produkty w ciągu 14 dni, zwrócimy ci koszt produktów i najniższy koszt wysyłki, jeśli była częścią zamówienia. Po upłynięciu 14 dni zwracamy tylko koszt przedmiotów bez zwrotu kosztów przesyłki. Cenę przesyłki zwrotnej należy pokryć na własny koszt.

 

4) Otrzymałeś produkt niskiej jakości?

Otrzymałeś produkt niskiej jakości lub rozmazany obraz? W tym przypadku prosimy o wysłanie zdjęcia przedmiotu wraz z numerem zamówienia na adres mailowy info@europosters.eu. W możliwie najkrótszym czasie skontaktujemy się z Tobą z dalszymi informacjami.


5) Zwrot niewłaściwego towaru lub brakujący towar w przesyłce

Czy otrzymałeś inny przedmiot niż zamówiony? Czy w otrzymanej przez Państwa przesyłce brakuje zamówionego przedmiotu/ów? To może się zdarzyć i z góry za to przepraszamy. W tym przypadku prosimy o wysłanie zdjęcia przedmiotu wraz z numerem zamówienia na adres mailowy info@europosters.eu. W możliwie najkrótszym czasie skontaktujemy się z Tobą z dalszymi informacjami.

Jak zapakować i zwrócić towar?

Jeśli odsyłasz towar, upewnij się, że jest on bezpiecznie zapakowany, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Najlepiej użyć oryginalnego opakowania. w którym otrzymałeś towar.

Wraz z przesyłką wyślij nam e-mail na adres info@europosters.eu z informacją, że zwracasz towar. Podaj swoje imię i nazwisko, numer zamówienia i numer konta, na które chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.

Pieniądze za towar zwrócimy w ciągu 14 dni od otrzymania nieuszkodzonej przesyłki.

Gdzie zwrócić towar?

Oznacz towary w widoczny sposób i prześlij na adres:

Europosters, s.r.o.
Mrač 270
257 21 Mrač
Republika Czeska

... skorzystaj z lokalnego punktu odbioru:

W przypadku zwrotu towaru możesz skorzystać również z tego punktu odbioru, z którego przesyłki są zbiorowo odsyłane do naszego magazynu. Korzystając z opcji punktu odbioru, ponosisz koszty wysyłki tylko w obrębie swojego kraju.

FROGMAN s.r.o.
Numer klienta: 6614
ul. Stawowa 91
Cieszyn 43-400
Polska

Przesyłka zwrotna na ten adres może być wysłana dowolną firmą kurierską.

Czy są jakieś wyjątki?

Towar wykonany na zamówienie nie podlega zwrotowi. Taki towar można reklamować tylko w przypadku oczywistego błędu drukarskiego lub uszkodzenia z naszej strony. Wyjątki to:

  • wydruki własnych zdjęć na papierze fotograficznym i płótnie

  • wydruki artystyczne na zamówienie na papierze fotograficznym, płótnie lub fototapecie

  • ramowanie na zamówienie

Więcej informacji na Regulamin.

Formularz zwrotu

W celu ułatwienia procesu zwrotu towaru zapraszamy do skorzystania z naszego formularza reklamacyjnego. Formularz można wypełnić online i przesłać e-mailem lub wydrukować i wysłać wraz z towarem na podany powyżej adres.

Tutaj pobierz nasz formularz zwrotu (CZ).

Tutaj pobierz nasz formularz zwrotu (EN).




» przeczytaj wszystkie opinie

Posters.plTworzę swój świat

Jako Posters.pl jesteśmy na rynku od 1999 roku i stopniowo staliśmy się jednym z największych sprzedawców plakatów, obrazów licencyjnych i upominków w Republice Czeskiej i całej Europie. Posiadamy szeroką gamę plakatów z filmów, gier i sportu we wszystkich rozmiarach. A także ogromny wybór prezentów dla zagorzałych fanów Gwiezdnych Wojen, Harry'ego Pottera, komiksów lub całej rodziny Warner Bros. Kubki, figurki, puzzle i ubrania to najlepsze prezenty dla każdego, bez względu na wiek czy zainteresowania. Ale jeśli jesteś raczej fanem aranżacji wnętrz to idealnie trafiłeś! Posiadamy własne drukarki, dlatego codziennie produkujemy fototapety, grafiki, fotografie i reprodukcje dzieł sztuki i wysyłamy je do ponad 25 krajów.


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (czeski lub angielski)

Poniedziałek – Piątek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2023 Europosters. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Top