We noticed you are coming from US. Would you like to continue shopping at Abposters.com?
-20 % na wybrane dekoracje ścienne ZYSKAJ KOD RABATOWY

FAQ

FAQ 

INFORMACJE O ZAMÓWIENIU

1/ Jak mogę śledzić przesyłkę?

Link do śledzenia przesyłki znajduje się w wiadomości e-mail z potwierdzeniem otrzymanej po złożeniu zamówienia. Należy pamiętać, że link do śledzenia przesyłki może działać z niewielkim opóźnieniem. Link do śledzenia przesyłki można również znaleźć na swoim koncie w sekcji "Moje zamówienia", klikając szczegóły zamówienia.

 

2/ Jak mogę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować przed jego przetworzeniem na koncie w sekcji "Moje zamówienia". Otwórz szczegóły zamówienia, a w prawym górnym rogu znajdziesz przycisk "Anuluj". W każdym innym przypadku prosimy o kontakt pod adresem info@europosters.eu.

 

3/ Gdzie mogę pobrać fakturę?

Aby pobrać fakturę, zaloguj się na swoje konto i wejdź w szczegóły zamówienia.

 

4/ Jak mogę zmienić adres na moim zamówieniu?

Wyślij nam wiadomość e-mail na adres info@europosters.eu przed przetworzeniem zamówienia, abyśmy mogli je zmienić przed wysyłką. Prosimy o podanie numeru zamówienia i prawidłowego adresu dostawy.

 

5/ Jak długo trwa dostarczenie przesyłki?

Szacowany czas dostawy jest podany na stronie szczegółów każdego produktu lub można go znaleźć na stronie "Dostawa i płatność". Najdokładniejszy szacowany termin dostawy wybranych produktów można znaleźć w koszyku przed złożeniem zamówienia.

REKLAMACJE I ZWROTY

1/ Jak mogę zwrócić przesyłkę?

Zamówienia można zwracać zgodnie z naszą polityką zwrotów podaną na stronie "Reklamacje i zwroty". Aby uprościć proces zwrotu, prosimy o skorzystanie z naszego formularza online za pomocą Retino.

 

2/ Jak zgłosić uszkodzone zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone uszkodzone, zgłoś to jak najszybciej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres info@europosters.eu, ale nie później niż 48 godzin po dostawie, aby reklamacja mogła zostać przyjęta. Prosimy o podanie numeru zamówienia i załączenie zdjęć uszkodzonych towarów, opakowania i pudełka.

 

3/ Jak mogę zgłosić wadliwy lub brakujący produkt?

Jeśli brakuje Ci produktu lub otrzymałeś niewłaściwy produkt, zgłoś to jak najszybciej pocztą elektroniczną na adres info@europosters.eu, ale nie później niż 48 godzin po dostawie, aby reklamacja mogła zostać przyjęta. Prosimy o podanie numeru zamówienia. Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, załącz zdjęcia niewłaściwego produktu, abyśmy mogli ocenić reklamację.

RABATY I PROMOCJE

1/ Dlaczego oferta specjalna 3+1 nie działa?

Zamów 3 dowolne produkty z naszej oferty i wybierz darmowy plakat! Do wyboru są bezpłatne plakaty oznaczone etykietą "STANDARD QUALITY". Więcej informacji znajdziesz na stronie Promocje i rabaty.

 

2/ Jak mogę zrezygnować z subskrypcji promocyjnych wiadomości e-mail?

Możesz użyć linku w stopce każdej wiadomości e-mail lub skontaktować się z nami pod adresem privacy@europosters.eu lub info@europosters.eu, a następnie otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem rezygnacji z subskrypcji.

 


Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi, skontaktuj się z nami na czacie, wyślij e-mail na adres info@europosters.eu lub zadzwoń pod numer +420 210 440 210 w godzinach otwarcia, które można znaleźć na naszej stronie internetowej.



» przeczytaj wszystkie opinie

Posters.plTworzę swój świat

Jako Posters.pl jesteśmy na rynku od 1999 roku i stopniowo staliśmy się jednym z największych sprzedawców plakatów, obrazów licencyjnych i upominków w Republice Czeskiej i całej Europie. Posiadamy szeroką gamę plakatów z filmów, gier i sportu we wszystkich rozmiarach. A także ogromny wybór prezentów dla zagorzałych fanów Gwiezdnych Wojen, Harry'ego Pottera, komiksów lub całej rodziny Warner Bros. Kubki, figurki, puzzle i ubrania to najlepsze prezenty dla każdego, bez względu na wiek czy zainteresowania. Ale jeśli jesteś raczej fanem aranżacji wnętrz to idealnie trafiłeś! Posiadamy własne drukarki, dlatego codziennie produkujemy fototapety, grafiki, fotografie i reprodukcje dzieł sztuki i wysyłamy je do ponad 25 krajów.


Kontakt:

E-mail: info@europosters.eu

Tel.: +420 210 440 210 (czeski lub angielski)

Poniedziałek – Piątek ǀ 7:00–17:00

 

© 1999–2024 Europosters. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Top